9/26/2015

! ZAWIESZAM ! 

Zawieszam bloga do czasu skończenia remontu. Muszę odświeżyć nie tylko szatę graficzną, ale i poprawić rozdziały. Zapewne powyrzucam z treści to, co niepotrzebne, pozbędę się błędów i jeszcze raz przeanalizuję całość, żeby lepiej poprowadzić dalsze losy. 
Fabuła na tym nie ucierpi, większość wydarzeń się nie zmieni, ulegną drobnej korekcie. 
Nie wiem, ile może to potrwać, proszę czytelników o uzbrojenie się w cierpliwość. Chcę doszlifować to i tamto, aby czytało się przyjemniej. 
Dziękuję serdecznie Niah i Asu za oceny. 
Pozdrawiam!


(30.10.2015) EDIT: Żyję i mam się świetnie. Pochłonęła mnie szkoła, praca, wykłady i dopieszczam ocenkę i miniaturkę. Katja przegląda drugi i trzeci rozdział. Wszystko stopniowo jest poprawiane. Nie zapomniałam o Was!

(08.01.16) EDIT: Katja właśnie dostała siódmy rozdział do zbetowania. Jedynka została aktualizowana, reszta jest prawie gotowa. W prawej kolumnie macie podgląd procentowy stanu poprawiania danego rozdziału.
Ściskam!

(11.02.2016) EDIT: Rozdziały zostały poprawione. Mam nadzieję, że teraz będzie się je czytać dużo lepiej. Zapanowałam także nad formatowaniem. Już wkrótce pojawi się rozdział ósmy, a w niedalekiej przyszłości – nowy szablon. 

8 komentarzy:

  1. Forfeit, ocena Twojego bloga została opublikowana na Recenzowisku.
    Pozdrawiam, Asu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Spokojnie, postaram się to zrobić jak najszybciej ;)

      Usuń
  3. Poprawiasz rozdziały... czyli tak naprawdę nie wiesz o czym piszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sjp.pwn.pl/sjp/poprawic;2505011.html
      Proszę spojrzeć na punkt 2 i 4 oraz myśleć, zanim się coś napisze :)

      Usuń
    2. Niby racja, ale ja wprowadzam poprawki po napisaniu tekstu... Jakieś 3 razy go czytam i próbuję wyłapać faile.

      Usuń
    3. Ja też ;) Ale gdy widzę błędy, to chcę je poprawić. Minął ponad rok od dodania pierwszego rozdziału i teraz wiem, że np. opis Hinaty jest kiepski, więc chcę go przeredagować.Gdzieś brakuje przecinka, to go dodam Zresztą mam nową betę, która wyłapuje mi kolejne błędy. Ciężko jest je wszystkie ogarnąć za jednym razem. Zawsze coś będzie nie tak, bo gdy człowiek pisze, to się rozwija. Dowiaduje nowych rzeczy, chce zmieniać swój tekst, aby był bardziej klarowny i lepszy w czytaniu.
      Skoro wprowadzasz poprawki w swoim tekście, zaraz zajrzę do Ciebie i sprawdzę, jak Ci idzie. Nie, żebym była wścibska. Po prostu myślę, że niewiele osób ma na tyle dopracowany tekst, żeby nie znaleźć jakichkolwiek błędów, a bycie łoceniającą tylko mnie w tym utwierdza.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Niah | Akinese | Credits: X, X